Khamis, 6 November 2014

PANAS!!! MENGAPA ORANG ESKIMO KURANG MENDAPAT PENYAKIT JANTUNG?


omega guard boleh merawat penyakit jantung
Sumber : Google


Jantung adalah organ terpenting dalam tubuh manusia. Tanpa jantung yang sihat, seseorang itu tidak dapat menjalani kehidupannya dengan sempurna. Antara fungsi jantung adalah membawa oksigen ke seluruh badan, mengekalkan tekanan darah, menjana tekanan darah, mengawal peredaran darah dan membawa bekalan darah ke tisu.

Pokok pangkalnya, jantung merupakan sebuah organ yang penting dalam tubuh manusia. Oleh itu, kita mesti menghargai dan menjaga organ kurniaan Allah ini dengan sebaik mungkin. Kita harus mencari jalan bagaimana untuk memastikan agar jantung kita kekal sihat sampai bila bila.

Berbalik kepada tajuk entri ini, menurut beberapa kajian yang dibuat, orang Eskimo adalah orang yang paling kurang terkena penyakit jantung. Mengapa? Ini kerana orang Eskimo gemar memakan ikan ikan yang kaya dengan Omega 3. Ikan merupakan sumber Omega 3 yang sangat bagus untuk menjaga jantung kita.

orang eskimo kurang mendapat penyakit jantung
Orang Eskimo




Oleh sebab itulah, kita digalakkan untuk memakan lebih banyak ikan untuk menghasilkan Omega 3 dalam tubuh kita. Ikan bukan sahaja kaya dengan protein, tetapi juga kaya dengan Omega 3 untuk menjaga kesihatan jantung.
 


 Selain mengambil Vivix (Baca sini) untuk menjaga jantung anda, Shaklee juga ada menyediakan produk Omega Guard untuk tujuan tersebut. Di dalam Omega Guard, terdapat asid lemak Omega 3 yang bertujuan untuk menjaga kesihatan jantung. Oleh itu, kepada sesiapa yang mahu menjaga jantung anda, anda digalakkan untuk mengambil produk ini.

Omega Guard diperbuat daripada ikan ikan laut dalam seperti ikan sardin, ikan herring, ikan mackerel dan sebagainya yang kaya dengan Omega 3 memandangkan produk ini dihasilkan dengan cara yang betul iaitu menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini yang mampu menghasilkan Omega 3 lebih banyak dari minyak ikan biasa. Oleh sebab itulah, ramai orang yang mengambil vitamin ini, mereka kurang menerima penyakit jantung dengan izin Allah s.w.t.

 omega guard mampu mencegah penyakit jantung


 Oleh itu, jika anda mahu menjaga kesihatan jantung anda, saya sarankan anda supaya mengambil produk Omega Guard ini. Produk ini bukan sahaja dapat menjaga jantung, tetapi juga dapat mencerdaskan otak anak anda, menambah khasiat pada susu ibu (jika bayi anda menyusu), dapat mengawal berat badan dan dan dapat menjaga kesihatan kandungan anda ketika anda hamil.

Jika anda mahu mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
sms/whatsapp/telegram : 012 9772806
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat, Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia. 













9 ulasan:

  1. gud info!
    jom singgah blog purple saya http://sihat-cantikmulus.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. orang eksimo makan ikan hari2.. sama macam ikan yang dibuat omega guard.. maka tak dalah sakit jantung akibat kolestrol..hehe
    CARA MENGHILANGKAN BINTIK KOLESTROL DI BAWAH MATA

    BalasPadam
  3. ooo.. baru zizie tahu pasal org eskimo ni.. zizie kurang makan ikan walaupun zizie duduk di pulau.. hehehe

    BalasPadam
  4. Mulanya zumal rasa mungkin sebab sejuk tapi rupanya kerana omega 3 yer...

    BalasPadam
  5. Itulah rahsianya kan..hebat..

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.