Ahad, 2 November 2014

BEZA OMEGA GUARD DENGAN MINYAK IKAN LAIN?




Sudah agak lama saya tidak menulis tentang produk produk keluaran Shaklee yang lain selain Vivix. Memandangkan pada bulan ini Shaklee mempromosikan produk Omega Guard di mana jika anda beli enam botol, anda akan dapat satu botol Omega Guard percuma.

Maka, pada hari ini saya mahu kongsikan kepada anda tentang kebaikan Omega Guard ini. Omega Guard  sebenarnya dibuat dari minyak ikan laut dalam seperti ikan sardin, mackerel, herring, dan sebagainya. Selalu sangat orang bertanya kepada ramai pengedar Shaklee, apa beza Omega Guard dengan minyak ikan yang lain?

Untuk pengetahuan anda, ada sesetengah minyak ikan dipasaran bukan dibuat dari ikan tetapi dibuat dari hati ikan! Jadi, ketulinan dan khasiat minyak ikan itu sudah tidak ada lagi. Berbanding dengan produk minyak ikan lain, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulin di dunia dengan mengandungi pelbagai nutrient antaranya Omega 3, EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Untuk pengetahuan anda juga, kebanyakkan pengusaha kilang menggunakan penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan tetapi malangnya keadah ini akan menyebabkan nutrient di dalam minyak ikan itu musnah dan tidak boleh menapis kandungan logam yang berada di dalam badan ikan yang boleh membahayakan kesihatan kita.

Berbeza dengan Shaklee, saintis saintis kami menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard. Produk ini dihasilkan melalui melalui proses penyulingan proprietari untuk mengekstrak asid lemak Omega 3 paling tulin dan paling semulajadi di samping menyingkirkan bahan bahan merbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, dan sebagainya yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.

Saya yakin dan percaya anda pasti tahu kebaikan minyak ikan bukan? Oleh itu, jika anda berasa ingin mendapatkan minyak ikan, saya mencadangkan anda mengambil Omega Guard yang merupakan minyak ikan yang paling tulin dan paling berkhasiat. Saya tidak mencadangkan anda mengambil sebarang minyak ikan yang tidak mempunyai jenama yang dikenali dan diragui keberkesanan serta keselamatannya.     

Jika anda mahu mendapatkan produk ini dengan saya, anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
Sms/whatsapp/telegram : 012 9772806
PM FB : MNH Sastera Melayu
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia.


1 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.