Selasa, 15 Julai 2014

CARA NAK PING ENTRY BLOG DALAM GROUP FACEBOOK SEKALIGUS

Pertama sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada blogger Anything By Mia dan Adasya kerana sudi berkongsi ilmu ini. Segala jasa baik anda amat saya hargai.

1. Mula mula anda perlu mempunyai group facebook terlebih dahulu. Antaranya anda boleh lihat di sini -->
Group Facebook Apa yang penting adalah anda perlu mempunyai banyak group. Semakin banyak group anda, semakin banyaklah orang akan singgah di blog anda seterusnya meningkatkan traffik blog anda. 

2. Kemudian anda perlu buka link ini ---> Developer Facebook

3. Jika nak tahu lebih lanjut sila rujuk link ini Anything By Mia atau Adasya

4. Maaf kerana saya tidak dapat membantu anda sepenuhnya memandangkan saya sendiri kekurangan ilmu untuk mengajar anda.

5. Insya Allah, dengan mengunjungi blog mereka, anda pasti akan dapat memahami tentang cara nak ping entry ke group di Facebook sekaligus itu.

6. Maaf di atas kekurangan entri ini.

7. Saya  mahu mempromosikan blog Anything By Mia dan Adasya.


4 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.