Jumaat, 28 November 2014

JANGAN SESEKALI LEPASKAN PELUANG YANG HEBAT INI!!!



 

Jika anda masih ingat lagi beberapa minggu lalu saya pernah menguar uarkan di blog ini tentang promosi produk Omega Guard pada bulan ini di mana jika anda membeli produk ini dengan harga dua botol biasa, harganya adalah RM272 tetapi Shaklee dengan bermurah hati menawarkan harga durian runtuh iaitu jika anda beli dua botol harganya akan menjadi RM219 sahaja.

Sabar dahulu! Shaklee sekali lagi bermurah hati untuk membantu anda mendapat kesihatan yang baik dengan produk Omega Guard ini dengan harga yang cukup lumayan iaitu jika anda beli dua botol, anda cuma perlu membayar RM207 sahaja (tertakhluk kepada terma dan syarat serta siapa cepat dia dapat)!!!. Jangan sia siakan peluang keemasan yang cukup baik ini. Dapatkan harga terendah Omega Guard dengan segera!!!

Untuk pengetahuan anda, produk ini sangat banyak manfaatnya. Setiap rumah MESTI mempunyai produk ini. Ingat, tak kenal maka tak cinta. Belum cuba belum tahu. Dapatkan produk Omega Guard ini dengan segera!!!  


Siapa yang perlu ambil Omega Guard?

  1. Kanak kanak : membantu untuk memaksimumkan fungsi otak kerana produk ini mengandungi DHA yang sangat bagus untuk otak cerdik dan pintar. Produk ini sangat bagus untuk kanak kanak yang sedang belajar.
  2. Ibu hamil : memberikan bekalan DHA bagi manfaat bayi yang dikandung. Ketika hamil, perkembangan otak bayi sangat pesat. Oleh itu, mereka memerlukan DHA dan EPA untuk membantu perkembangan otak mereka.
  3. Orang yang ingin mengurangkan berat badan : Produk ini mampu meningkatkan paras leptin untuk merangsang metabolisme. Apabila metabolisme meningkat, makanan yang dimakan akan cepat ditukar kepada kalori.
  4. Pengidap penyakit asma : Produk ini berkesan untuk menghalang keradangan di mana penyebab kepada asma itu ialah radang pada tiub bronkial.
  5. Orang yang mempunyai kolestrol tinggi : Produk ini sangat digalakkan untuk diambil kerana boleh membantu menurunkan paras kolestrol jahat. Kolestrol jahat dapat dibuang dan kolestrol baik dapat ditingkatkan.

Cepat! Cepat! Cepat! Dapatkan produk ini!!! Tawaran ini akan berakhir pada Ahad ini iaitu pada 30 November 2014. Selepas dari tarikh ini, harga akan kembali normal.

Jangan lepaskan peluang anda untuk mendapatkan produk yang bagus ini. Bagi orang orang yang saya sebutkan di atas, lebih baik anda bertindak cepat. Jangan fikir dan tunggu lama lama lagi kerana tawaran ini akan berakhir tidak lama lagi. Segera hubungi saya untuk mendapatkan produk dan mendapatkan harga yang cukup berpatutan!!!

Jika anda mahu mendapatkan produk ini, anda boleh mendapatkannya melalui saya dengan cara :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
Sms/whatsapp/wechat/telegram : 012 9772806
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat, Bangi dan serata Malaysia.



0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.