Rabu, 26 November 2014

PUNCA PUNCA LIANG PORI BESAR DAN CARA MENGATASINYA YANG RAMAI ORANG TIDAK TAHU


Sumber : Google


Saya yakin dan percaya tentu ramai di luar sana yang tidak suka apabila liang liang pori di wajahnya menjadi besar. Ini kerana apabila liang liang pori menjadi besar, kulit wajah kita akan kelihatan kasar dengan permukaan wajah yang tidak sekata. Bukan itu sahaja, apabila liang liang pori kita membesar, kulit kita juga akan kelihatan berminyak minyak.

Sudah tentu anda runsing apabila menghadapi masalah ini bukan? Kebanyakkan wanita sangat runsing apabila masalah ini terjadi berbanding lelaki kerana wanita sangat sangat mementingkan penjagaan muka dan wajah. Pada hari ini, saya akan kongsikan punca punca liang pori membesar dan bagaimana untuk anda mengatasinya.


 Punca punca liang pori menjadi besar  


Antara punca liang pori seseorang itu menjadi besar adalah selalu terdedah kepada cahaya matahari secara berlebihan, selalu merokok, apabila seseorang itu mencapai tahap penuaan, mempunyai keturunan yang sememangnya mempunyai liang pori yang besar, mengamalkan diet yang tidak sihat, mengambil gula secara berlebihan serta perubahan hormon akibat monopos dan semasa hamil.

Cara mengatasi liang liang pori yang besar


Sebenarnya ada banyak cara untuk mengatasi liang liang pori yang besar pada wajah ini namun semuanya bersifat tradisional. Saya fikir tidak perlulah saya menceritakan satu demi satu petua petua tradisional itu kerana saya yakin anda pasti akan dapat menemuinya dengan mudah. Bukankah maklumat di hujung jari?

Walaubagaimanapun, sebagai seorang pengedar Shaklee, saya ingin menawarkan kepada anda satu produk iaitu Collagen Powder Shaklee  untuk mengatasi masalah anda ini. Produk ini boleh membantu anda bagi mengatasi masalah liang liang pori anda yang besar. Di dalam produk ini terdapat asid oleik yang sangat membantu untuk mengecilkan liang liang pori dan boleh membantu untuk melembapkan kulit.  

Oleh itu, segera dapatkan produk ini untuk mengecilkan liang liang pori anda. Jangan tunggu lagi untuk mendapatkan wajah yang cantik dan berseri seri. Anda tidak perlu risau kerana produk ini dijamin halal oleh pihak JAKIM dan selamat untuk digunakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

 boleh mengecilkan liang pori


Jika anda ingin mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
Sms/whatsapp/telegram/wechat : 012 9772806
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat, Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia.

2 ulasan:

  1. bagus produk camni kalau nak kulit yg lembut dan gebu..tp kalau dh tua susah la jgk nak kasi mulus balik..huhu

    BalasPadam
  2. Menarik yer produk Shaklee nie, untuk penjagaan kesihatan menyeluruh ^-^

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.