Isnin, 27 Oktober 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KUALA LUMPUR

Adakah anda tercari cari Pengedar Sah Shaklee di Kuala Lumpur? Sangat penting sebenarnya untuk anda mendapatkan produk keluaran Shaklee dengan pengedar Shaklee yang sah untuk memastikan anda benar benar mendapatkan produk keluaran Shaklee yang tulin di samping mendapat konsultasi yang berterusan secara percuma.


Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Bangi dan seluruh Malaysia

Kepada sesiapa yang mahu mendapatkan produk keluaran Shaklee secara penghantaran terus ke rumah di sekitar kawasan Kampung Baru, Keramat dan Bangi (Seksyen 14 Teras Jernang sahaja), anda boleh mendapatkannya dengan saya pada bila bila. Jika anda berada di luar kawasan yang saya sebutkan di atas, jangan risau kerana saya boleh menghantarnya kepada anda melalui kiriman pos.

Anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
sms/whatsapp/telegram : 012 9772806
PM FB : Muhammad Nurhaziq
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia

2 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.