Khamis, 30 Oktober 2014

APA YANG ADA DALAM VIVIX?

Sejak belakangan ini, saya selalu menulis tentang kebaikkan produk Vivix Liquid Dietary Supplement. Walaupun ada banyak sebenarnya produk kesihatan dalam Shaklee, tetapi saya sangat tertarik dengan Vivix kerana Vivix adalah produk seribu guna. Pelbagai penyakit yang boleh produk ini rawat dan memberi pencegahan awal. Saya tidak rasa anda sudah lupa apa yang saya tulis tentang fungsi Vivix ini bukan?

Saya yakin dan percaya anda pasti tertanya tanya, apakah bahan yang digunakan untuk membuat Vivix ini sehingga menjadi satu produk yang hebat yang mampu merawat pelbagai penyakit. Dalam rencana kali ini, saya mahu membongkarkan apakah bahan yang dimasukkan oleh saintis saintis Shaklee sehingga mampu menghasilkan produk sebagus ini.

Menurut hasil pembacaan saya, di dalam produk ini terdapat empat jenis bahan yang diambil dari alam semulajadi iaitu anggur muscadine, lobak ungu, Elderberry, dan Polyganum Cuspidatum.


anggur muscadine ada dalam vivix
Anggur Muscadine

Anggur Muscadine adalah satu satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang mampu mengukuhkan profil polyphenolnya untuk pelbagai manfaat kesihatan. Anggur Muscadine ini mempunyai pelbagai khasiat antaranya mampu menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.

lobak ungu ada dalam vivix
Lobak ungu

Lobak unggu adalah satu tumbuhan yang kaya dengan vitamin A, carotonoids, phenolics dan isocoumarins. Lobak ini mempunyai antioksidan yang sangat tinggi berbanding lobak lobak yang lain di dalam dunia ini. Lobak ini mampu untuk mengurangkan diabetes, anti radang, dan mampu mengurangkan risiko penyakit jantung.

elderberry ada dalam vivix
Elderberry

Elderberry atau nama saintifiknya Sombucus Nigra adalah tumbuhan yang mempunyai pelbagai khasiat untuk faedah kesihatan antaranya boleh mengubati simptom flu terutama influenza B. Tumbuhan ini mampu untuk menguatkan sistem immun badan untuk melawan jangkitan virus dan bakteria. Selain itu juga tumbuhan ini mampu mencegah keradangan, sakit otot, demam, selsema, athma, batuk, sesak hidung, sesak dada, mencegah diabetes, merendahkan kolestrol, memberi perlindungan daripada penyakit jantung, strok, mengurangkan stress dan membaiki penglihatan, penghadaman dan mencegah influenza. Tumbuhan ini juga mempunyai banyak vitamin dan nutrient seperti vitamin A, vitamin B, vitamin C, amino asid, carotonoids, tannin dan rutin.      

Knotweed Jepun


Nama saintifik untuk tumbuhan ini adalah Polyganus Cospidatum yang juga dikenali sebagai Knotweed Jepun. Tumbuhan ini adalah tumbuhan perennial yang berasal dari Asia, Amerika Utara dan Eropah. Kebaikkan tumbuhan ini adalah melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan. 

Kesimpulannya, produk Vivix Liquid Dietary Supplemet ini mempunyai banyak khasiatnya memandangkan produk ini dihasilkan dengan menggunakan bahan bahan semulajadi terbaik seperti yang saya sebutkan di atas. Produk ini mampu merawat dan mencegah pelbagai penyakit sebenarnya dan tidak hairanlah Vivix ini dikenali sebagai ‘Tonik Ajaib’ oleh kebanyakkan orang.

vivix mampu merawat pelbagai penyakit.


Jika anda mahu mendapatkan produk ini dengan saya, anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
Sms/whatsapp/telegram : 012 9772806
PM FB : Muhammad Nurhaziq
Pengedar Shaklee Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat, Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia.


6 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.