Selasa, 27 Disember 2016

CARA BUDAK 90an HIBURKAN DIRI MEREKA KETIKA DI RUMAH

Image result for budak 90an
Sumber : Google

Budak budak pada zaman sekarang kebanyakkannya tidak mengetahui apakah bentuk hiburan budak budak tahun 90an lakukan dahulu. Maklumlah, budak budak zaman sekarang kebanyakkannya ketika lahir sudah dihujani dengan kemajuan teknologi dan internet. Budak budak zaman sekarang berhibur begitu berbeza dengan budak budak tahun 90an. Budak budak zaman sekarang tidak bermain permainan yang dimain oleh budak budak 90an. Mereka kebanyakkannya lebih suka melayari internet, Facebook, Twitter, dan Instagram. Kadang kadang bayi yang baru lahir pun sudah ada Instagram. 

Tetapi berbeza dengan budak budak tahun 90an. Mereka ada cara tersendiri bagaimana mereka mahu menghiburkan diri mereka ketika mereka berada di rumah. Jika membacanya pasti boleh menggamit memori dan nostalgia bagi budak budak tahun 90an yang kebanyakkannya sudah besar panjang sekarang. 

Mahu tahu apakah kegiatan budak 90an untuk menghiburkan diri mereka ketika berada di rumah dahulu? Jom terjah ---> Cara Budak 90an Hiburkan Diri Mereka Ketika Di Rumah <--- untuk mengetahuinya. Budak 90an disaran untuk terjah artikel tersebut untuk menggamit semula memori lama. Budak yang lahir selepas 90an pun boleh terjah artikel itu untuk belajar tentang bentuk hiburan budak tahun 90an. Selamat membaca... 

1 ulasan:

  1. Kalau saya senaraikan memang banyak nostalgianya. budak sekarang tak jumpa dah. huhu

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.