Sabtu, 17 Disember 2016

AKTIVITI YANG BOLEH DIBUAT UNTUK MENGATASI KEBOSANAN SEWAKTU TIADA DUIT

 digi2

Jika kita punya banyak wang, pastilah kita boleh membuat pelbagai aktiviti yang menyeronokkan. Dengan wang yang banyak itu kita boleh melancong atau membeli belah. Ia bukan sahaja suatu aktiviti yang menyeronokkan bahkan pada masa yang sama juga ia juga boleh menghilangkan kebosanan. 

Bagi yang ada wang, pastilah mampu untuk menghilangkan kebosanan. Tetapi bagi yang tiada, bagaimana pula untuk menghilangkan kebosanan yang melanda? Pasti kita memerlukan satu atau beberapa aktiviti yang hendak kita lakukan untuk menghilangkan bosan yang sentiasa menyelubungi diri kita. 

Sebagai seorang penulis blog yang prihatin, saya mahu kongsikan kepada anda aktiviti aktiviti yang boleh anda lakukan ketika anda bosan. Aktiviti yang anda lakukan ini adalah percuma sama sekali dan tidak memerlukan wang yang banyak. Mahu tahu apakah aktiviti tersebut? Jom terjah ---> Aktiviti Yang Boleh Dibuat Untuk Mengatasi Kebosanan Sewaktu Tiada Duit  <--- untuk mengetahuinya. Semoga hujung minggu anda tidak bosan lagi selepas ini walaupun anda tiada wang pada waktu itu. Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.