Selasa, 27 Disember 2016

FAKTA TERSEMBUNYI TEMBOK BESAR CHINA YANG RAMAI TIDAK TAHU

Image result for panjang tembok besar china beijing
Sumber : Google

Tembok Besar China adalah antara salah satu mercu tanda bagi negara China. Tembok tersebut merupakan tembok atau bangunan yang terpanjang yang pernah dibina dalam sejarah peradaban manusia. Tembok ini juga telah tersenarai sebagai tujuh keajaiban dunia oleh UNESCO sejak tahun 1987 lagi. Tembok tersebut panjangnya lebih kurang 8,851.8 km dan dibina untuk menghalang serangan musuh ke negara China.

Itulah fakta fakta yang biasa kita dengar tentang Tembok Besar China. Tetapi tahukah anda bahawa ada fakta tersembunyi mengenai Tembok Besar China itu yang tidak didedahkan kepada dunia? Banyak sebenarnya fakta tersembunyi mengenai tembok tersebut yang manusia tidak tahu. Dan pada hari ini saya ingin mendedahkan kepada anda mengenai fakta tersembunyi tersebut. 

Jika anda mahu tahu apakah fakta tersembungi mengenai Tembok Besar China itu, sila rujuk ke laman blog yang saya kongsikan ini ---> Fakta Tersembunyi Tentang Tembok Besar China Yang Ramai Tidak Tahu <--- untuk mengetahuinya. Itu adalah artikel orang maka saya tidak boleh menyalin-tampalnya dengan sesuka hati. Saya hanya boleh kongsikannya di blog ini untuk tatapan pembaca semua. Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.