Jumaat, 9 Disember 2016

SEBAB SEBAB ANDA MAHU AJAK SAHABAT LAMA ANDA BUAT REUNION

 used-miss-u


Apabila kita beranjak dari satu takah kehidupan ke satu takah kehidupan yang lain, kita pasti akan bertemu dengan manusia lain. Misalnya, apabila kita melangkah masuk ke universiti, kita pasti akan bertemu dengan rakan rakan baru di universiti. Rakan rakan kita yang berada di sekolah rendah dan di sekolah menengah barangkali kita tidak akan temui lagi. Secara automatik, rakan rakan sekolah rendah dan sekolah menengah kita itu telah menjadi rakan lama kita pula tatkala kita melangkah masuk ke universiti. 

Walau bagaimanapun, tidak semua hubungan dengan rakan rakan lama kita itu akan putus buat selamanya. Barangkali, kita akan bertemu juga mereka. Mungkin acara reunion adalah antara cara yang boleh menemukan semula diri kita dengan rakan rakan lama kita setelah sekian lama tidak berjumpa.

Tetapi, sedarkah kita mengapa kita mahu bertemu semula dengan rakan rakan lama kita dalam acara reunion itu? Pasti ada sebab sebab tertentu yang menyebabkan kita buat begitu. 

Oleh yang demikian, saya mahu kongsikan kepada anda semua mengapa ramai orang mahu bertemu dengan rakan lamanya di acara reunion itu? Mari terjah artikel ini ---> Sebab Sebab Anda Mahu Ajak Sahabat Laman Anda Buat Reunion <--- untuk mengetahui perkara itu. Setelah anda tahu mengapa anda mahu bertemu dengan rakan rakan lama anda itu, barulah anda dapat bertemu mereka dalam acara reunion yang sungguh bermutu. Selamat membaca artikel itu.  

1 ulasan:

  1. da lama xbuat reunion.. kbykn rakan2 skolah masi bhubung tp reunion blm ada plan lagi stakat ni =)

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.