Isnin, 14 Ogos 2017

AYAT AYAT YANG ORANG GEMUK PALING BENCI MAHU DENGAR!



Pada zaman sekarang, hina menghina sesama manusia memang acapkali berlaku. Dan orang gemuk memang sentiasa menjadi mangsa penghinaan oleh sekian ramai manusia. Ada sahaja ayat yang menyakitkan hati hendak dilemparkan kepada orang gemuk.

Hina menghina sesama kita adalah sesuatu yang tidak wajar berlaku. Perlu diingat bahawa orang gemuk juga adalah manusia, mereka mempunyai hati dan perasaan. Semua orang pasti ada kekurangan. Jangan kerana kita sesuka hati menghina orang, nanti keburukan kita pula orang lain yang akan hina.

Bagi sesiapa yang selalu hina orang gemuk itu, mari baca ---> ayat-ayat yang  orang gemuk paling benci mahu dengar <--- hingga menimbulkan rasa marah di hati mereka. Harap yang baca artikel ini, penghinaan sebegitu tidak dilemparkan lagi. Selamat membaca...


3 ulasan:

  1. ayat2 orang kurus takde kee

    haha maklumlah kita nie kurus sekeping

    BalasPadam
  2. Cara paling senang nak kurus ialah puasa dan senaman. Tapi kalu nak cuba produk Citrex AMG okey juga seperti di link itu. hihi.

    BalasPadam
  3. Saje nak tanya.. Kenapa bagi hyperlink ke website luar? adekah boleh dpt earning jugak? Blog tuan tiada iklan... boleh share sikit dengan saya... btw ini link blog saya... saya earning guna adsense... https://zeck-anythingscool.blogspot.my/

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.