Selasa, 9 Ogos 2016

NOVEL : MELUNAS DENDAM BAB 24



          Seperti biasa, di setiap hujung minggu, pasti Khairil akan datang ke bilik Faiz untuk mengulangkaji pelajaran. Dia sangat gemar untuk belajar bersama Faiz kerana dia sangat faham apa yang Faiz ajarkan.

          Pada malam itu, seusai makan malam, Khairil dan Faiz buat sekelian kalinya mengulangkaji pelajaran bersama sama sehinggalah ke pukul dua belas tengah malam. Setelah penat memerah otak, akhirnya mereka berhenti seketika untuk berehat sambil berbual bual kosong di meja belajar yang terletak dalam bilik Faiz itu.

          “Aku nak tanya kau satu benda boleh tak?” Faiz bertanya.

          “Tanya je la bang. Abang Faiz nak tanya apa?” Balas Khairil.

          “Kau dah ada awek?”

          “Hahaha. Kenapa abang tanya soalan macam tu?”

          “Saja. Nak tahu.”


          “Takde bang. Saya mana ada awek. Ada la perempuan kadang kadang macam gedik gedik kat saya atau selalu Whatsapp saya itu ini semata mata nak tarik perhatian saya, tapi saya tak layan.”

          “Kenapa kau tak layan?”

          “Malaslah saya. Saya nak fokus pada pelajaran dulu. Dah kerja nanti baru la fikir soal awek atau soal jodoh semua.”

          “Ke kau ni gay?” Tanya Faiz sambil sebuah senyuman nakal terukir di bibirnya.

          “Ish, abang ni! Tak baik tau cakap saya macam tu. Saya ni straight tau. Hahaha.” Khairil pura pura merajuk kemudian dia tertawa.

          “Hahaha. Takdelah. Aku tahu kau straight. Saja je aku tanya kau soalan macam tu. Nak gurau gurau.”  

          “Abang Faiz mesti ada ramai awek kan? Ye la...abang Faiz ni dah la hensem, sado pula tu. Dah la sado, seksi pula tu. Hahahaha.”

          “Ish, aku mana ada awek. Sebenarnya aku ada suka kat sorang budak ni, tapi aku tak tahu dia suka kat aku ke tak.”

          “Ohhh...abang ada suka seseorang. Boleh saya tengok tak gambar perempuan bertuah yang dah berjaya curi hati abang tu?”

          “Hehe. Dia bukan perempuan tapi dia lelaki!”

          “Hah? Lelaki? M..m..maksudnya abang ni gay la?”

          “Haah. Memang aku gay. Dan orang yang aku suka tu adalah kau!” Kata Faiz dan terus meluru ke arah Khairil. Segera dia mencium mulut Khairil dan meraba tubuh Khairil dengan rakus.

          Khairil yang sedang berada dalam keadaan terkejut campur tergamam itu terus meronta ronta untuk melepaskan diri namun dia tidak mampu. Tubuh Faiz yang lebih besar daripadanya dan kudrat Faiz yang lebih kuat daripadanya menyebabkan Khairil sukar untuk meloloskan diri pada waktu itu. Namun dia cuba melawan dengan menggunakan kudrat lelakinya yang masih bersisa.

          “Abang, Khairil tak nak bang. Khairil tak biasa buat semua ni. Jangan bang. Please.” Rayu Khairil namun tidak diendahkan langsung oleh Faiz. Sambil itu dia terus meronta ronta untuk melepaskan nanti namun sempat ditampar beberapa kali oleh Faiz dengan kuat.

          “Baik kau diam! Aku dah tak tahan dah ni. Aku dah lama tak dapat lubang ketat macam kau ni.” Kata Faiz sambil melemparkan Khairil ke atas katil. Dia lantas membuka pakaian Khairil satu demi satu. Khairil yang keletihan dan berada dalam keadaan lemah itu sekadar membiarkan sahaja apa yang dilakukan oleh Faiz terhadapnya. Dia tidak rela mahupun redha  atas situasi itu tetapi memang dia sudah tidak boleh melakukan apa apa.

          Seusai membuka semua pakaian Khairil sehingga Khairil bertelanjang bulat, giliran Faiz pula membuka pakaiannya. Dia yang sememangnya tidak berbaju dan tidak memakai seluar dalam itu, hanya melucutkan sahaja seluarnya untuk dia berada dalam keadaan bogel. Dan pada malam itu, bermulalah sesi meliwat yang dilakukan oleh Faiz ke atas Khairil dan Khairil sudah tidak lagi teruna bermula saat itu.

......................................................................................................................

          Khairil sekadar diam sahaja sambil berbaring tertiarap di atas katil milik Faiz. Dia benar benar terkejut dan trauma atas apa yang terjadi kepadanya sebentar tadi. Segala badannya berasa sakit terutama di bahagian duburnya. Dia dapat rasakan yang bahagian di dalam duburnya itu luka dan berdarah. Dan tanpa disangka sangka, air mata lelakinya tumpah di atas katil itu kerana kesal atas segala apa yang berlaku kepadanya malam itu.

          Berbeza pula dengan Faiz. Dia terbaring kepuasan dalam keadaan bogel di sebelah Khairil. Tubuhnya lencun kebasahan dek peluh kerana puas menggerudi lubang sempit milik Khairil itu. Peluh mengalir deras melalui dadanya yang bidang dan besar itu lalu menurun laju di celah celah six packs-nya yang seperti roti ban itu. Dia memandang Khairil yang sedang meniarap di sebelahnya. Tiba tiba perasaan menyesal singgah di sanubarinya.

          Memang tidak sepatutnya dia meliwat Khairil dalam keadaan paksa sebegitu. Dia sepatutnya perlu memujuk Khairil terlebih dahulu sebelum melakukan perbuatan yang dilaknat tersebut. Tetapi oleh kerana dia sudah tidak dapat lagi menahan gelojak nafsu serakah songsangnya akibat terpesona dengan ketampanan Khairil, dia terus melakukan perbuatan umat Nabi Luth itu ke atas Khairil secara paksa. Dia tahu tentu Khairil sedang sakit dan berada dalam keadaan trauma sekarang.  

          “Ril, aku minta maaf banyak banyak. Sorry sangat sangat. Aku betul betul tak tahan tadi. Aku terlalu mengikut perasaan. Maafkan aku Ril.” Ucap Faiz sambil menggosok gosok belakang Khairil yang terdedah itu namun tiada sebarang tindak balas dari anak muda itu.   

          “Ril, sebenarnya aku memang suka kat kau dah lama Ril. Aku selalu perhatikan kau tapi aku segan nak tegur kau. Bila Dino bawa kau jumpa aku untuk aku ajarkan kau, aku gembira sangat Ril. Sumpah aku gembira. Peluang untuk aku dekat dengan kau semakin hampir Ril. Ril, kau tahu tak, yang aku sayang gila kat kau. Aku cinta gila kat kau. Sumpah Ril, aku tak tipu.” Ungkap Faiz lagi sambil sesekali dia mencium belakang badan Khairil yang terdedah itu. Namun, Khairil tetap seperti tadi. Diam membisu bagi patung tidak bernyawa.

          “Ril, aku harap sangat kau boleh jadi couple aku. Aku harap sangat yang kau boleh balas cinta aku. Cinta aku tulus Ril. Aku janji dengan kau yang aku akan jaga kau dengan baik. Aku janji dengan kau yang aku takkan sakiti kau lagi. Dan aku janji dengan kau yang aku takkan sesekali sia-siakan kau. Aku janji Ril. Ril, mahukah kau jadi couple aku Ril?” Faiz bertanya dan dia sangat sangat mengharapkan jawapan positif daripada Khairil.

          “Abang, tolong hantar saya balik rumah. Saya nak balik. Saya tak larat nak naik motor.” Setelah sekian lama membisu akhirnya Khairil bersuara.

          “Kenapa nak balik rumah. Malam ni kan malam Jumaat. Tidur sini je la. Pagi Ahad barulah balik rumah.”

          “Please bang. Hantar saya balik. Kalau abang sayangkan saya, tolong penuhi permintaan saya tu.” Rayu Khairil.

          “Okaylah kalau macam tu.” Faiz mengalah. Dia lantas memakai pakaiannya semula lalu membantu Khairil untuk mengenakan pakaian. Khairil seperti orang yang lembik dan tidak bermaya pada malam itu. Dia benar benar terkejut dan trauma sehingga hendak menyarung bajunya sendiri pun dia sudah tidak mampu lagi. Faiz yang membantunya untuk mengenakan pakaiannya semula.    

          Setelah bersiap, Faiz terus menghantar Khairil pulang ke rumah dengan menggunakan keretanya. Khairil terpaksa menumpang kereta Faiz kerana dia memang sudah tidak bermaya untuk menunggang motosikal. Mujur Faiz mempunyai kereta, jika tidak, sudah pasti Khairil terpaksa tidur di bilik Faiz semalaman lagi. Dia sudah tidak sanggup lagi berlama lama di bilik itu. Perbuatan keji Faiz terhadap dirinya yang berlaku tidak berapa lama tadi merupakan satu pengalaman yang paling pedih dalam hidupnya. Dan sungguh dia tidak sangka, Faiz yang dia anggap sebagai abang itu telah merosakkan hidupnya dalam masa satu malam sahaja.

          “Ril, kau jangan cakap dengan sesiapa tau apa yang dah berlaku malam ni. Aku janji dengan kau yang aku akan bertanggungjawab segala apa yang terjadi pada diri kau lepas tapi please, please jangan bagitahu sesiapa even mak dan ayah kau sendiri.” Kata Faiz sambil cuba memegang tangan Khairil namun sempat ditepis.

          “Aku tahu kau marah dengan aku Ril tapi percayalah, aku buat semua ni sebab aku cintakan kau. Aku buat semua ni sebab aku tak nak gay gay lain atau perempuan perempuan lain rampas kau dari aku. Aku tak sanggup Ril. Aku tak sanggup nak hilang lelaki yang sekacak dan sebaik kau. Sungguh aku tak mampu Ril.” Kata Faiz lagi.   

          “Saya betul betul tak sangka bang. Abang sanggup buat saya macam ni. Saya dah anggap abang macam abang kandung saya sendiri tapi ini yang abang dah buat pada saya? Abang dah rosakkan hidup saya sebagai lelaki. Saya dah takde teruna lagi bang dan sekarang bontot saya sakit dan berdarah. Semuanya sebab abang!” Tekan Khairil dengan perasaan geram. Kalau diikutkan hatinya, mahu sahaja dia menjerit kemarahan dan memaki hamun Faiz di situ namun oleh kerana sakit sakit di duburnya dan rasa terkejut serta trauma begitu menguasai dirinya, dia tidak mampu untuk melakukannya. Dia hanya mampu meluahkan rasa marah dan geramnya dengan suara yang lemah dan mendatar.

          “Abang minta maaf sangat sangat. Abang betul betul tak boleh nak kawal perasaan abang tadi. Abang begitu bernafsu tengok Ril tadi.”

          “Takpelah bang. Benda dah nak jadi. Nak buat macam mana. Ril harap abang sedar yang perbuatan abang tu salah dan semoga Allah membalas segala perbuatan abang terhadap Ril.” Ujar Khairil dengan pasrah. Kebetulan kereta Faiz sudah sampai dihadapan pintu pagar rumahnya. Segera dia keluar dari kereta tersebut tanpa mengucap apa apa kepada Faiz. Faiz yang terpana dengan kenyataan Khairil tadi sekadar memandang sahaja Khairil membuka pintu pagar rumah dan lantas masuk ke dalam. 

   








0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.