Sabtu, 26 November 2016

APLIKASI YANG WAJIB ADA DALAM SEMUA TELEFON PINTAR

 screen-shot-2016-11-18-at-11-56-19-am


Telefon pintar ataupun dalam bahasa Inggerisnya disebut sebagai smartphone memang dimiliki oleh semua orang pada masa sekarang. Telefon pintar kadang kala bukan hanya dimiliki oleh anak muda sahaja, orang tua pun ramai sudah ramai yang guna. Semuanya kerana telefon pintar itu memberi banyak kemudahan kepada mereka. 

Bercakap tentang telefon pintar, memang tidak boleh lari daripada bercakap tentang aplikasi. Setiap telefon pintar pasti mempunyai pelbagai aplikasi seperti aplikasi Whatsapp, aplikasi Twitter, aplikasi Google, dan banyak lagi. Pendek kata, telefon pintar dan aplikasi itu adalah dua perkara yang sentiasa bersama bagai cincin dengan permata.

Pada hari ini, saya ingin tunjukkan kepada anda aplikasi yang wajib ada dalam telefon pintar anda. Aplikasi ini jika tidak ada dalam telefon pintar anda, ia pasti akan mempersulitkan anda. Mahu tahu apakah aplikasi itu? Mari baca ---> Aplikasi Yang Wajib Ada Dalam Semua Telefon Pintar  <--- untuk mengetahuinya. Jika anda membaca artikel yang saya berikan itu, anda pasti akan sedar tentang kepentingan aplikasi itu. Dan segeralah memuat turunnya dengan kadar segera. Selamat membaca... 

1 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.