Selasa, 8 November 2016

REALITI SEBENAR PENGGUNAAN POSTPAID UNTUK TELEFON YANG RAMAI TIDAK TAHU

24ff


Ada sesetengah orang, mereka lebih suka menggunakan postpaid daripada prepaid untuk perkhidmatan telco mereka. Menurut mereka, lebih banyak kelebihan menggunakan perkhidmatan postpaid berbanding prepaid. Antara kelebihan menggunakan postpaid berbanding prepaid menurut mereka adalah ; dapat menghubungi sesiapa sahaja selama 24 jam seminggu, tidak perlu untuk top up kredit telefon setiap minggu, dapat capaian internet yang laju, menjimatkan duit selalu dan sebagainya.

Namun begitu, apabila diselidik dengan lebih mendalam, ternyata penggunaan postpaid tidaklah sebaik dan sebagus seperti yang kita harapkan. Masih banyak lagi kelemahan dalam perkidmatan postpaid itu yang sering orang bangga banggakan. Boleh dikatakan ramai orang telah tersalah anggap akan perkara ini sebenarnya. 

Bagi anda yang merancang untuk menukar perkhidmatan daripada prepaid kepada postpaid, lebih baik anda baca artikel ini ---> Realiti Sebenar Penggunaan Postpaid Untuk Telefon Yang Ramai Tidak Tahu <--- terlebih dahulu. Setelah anda membaca apa yang tertera di situ, barulah anda boleh membuat keputusan yang jitu. Janganlah sesekali membuat keputusan yang terburu buru kelak anda akan menyesal kalinya beribu ribu. 

Ingatlah, bukan semua yang kita pandang indah itu, indah semuanya. Kadang kadang, apa yang kita pandang indah itu sebenarnya membawa banyak malapetaka. Selamat membaca...
 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.