Ahad, 6 November 2016

HANYA PEMINAT MAKANAN MCDONALD SAHAJA YANG TAHU PERKARA INI

 F353


Entah mengapa, ramai betul manusia di dalam dunia suka dengan makanan McDonald. Barangkali kesedapan hidangan yang disediakan, menyebabkan ramai orang begitu menggemari makanan McDonald. Entah berapi kali setahun orang habiskan wang untuk membeli hidangan McDonald. 

Oleh kerana ramai orang yang suka, syarikat McDonald menjadi kaya raya. Kesedapan dan kualiti makanan yang disediakan oleh McDonald telah menyebabkan syarikat itu membuat keuntungan berlipat kali ganda. Cuba kaji berapakah pendapatan syarikat itu dalam setahun. 

Sama ada kita sedar ataupun tidak, McDonald telah berjaya mengumpulkan peminat makanannya yang tersendiri. Peminat makanan McDonald ini sanggup untuk membeli walaupun terpaksa membayar dengan harga yang tinggi. Ironinya, harga yang tinggi itu bukannya boleh membawa kenyang dalam sehari!  

Walau bagaimanapun, itulah hakikat yang mesti kita semua terima. McDonald telah berjaya mengumpul peminatnya secara berjuta juta. Ramai orang telah menjadi peminatnya sejak sekian lama. Dan hanya orang yang minat makanan McDonald sahaja yang tahu perkara perkara tentang McDonald yang bukan peminat tidak akan tahu. 

Jika anda mahu tahu apa yang peminat makanan McDonald sahaja tahu tentang McDonald, sila tekan pautan ini ---> Hanya Peminat Makanan McDonald Sahaja Yang Tahu Perkara Ini  <--- untuk mengetahuinya. Setelah anda tekan pautan itu, barulah anda tahu mengapa ramai orang suka benar makan McDonald selalu. Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.