Sabtu, 11 April 2015

CARA MAHU TUTUP LUKA TERKOYAK TANPA PERLU DIJAHIT

Jika kaki atau tangan kita luka besar macam terkoyak contohnya sudah pasti kita berasa sangat sakit kan? Saya memang tak dapat nak bayangkan dan tak sanggup nak bayangkan kalau kena luka terkoyak ni. Bila dah kena luka terkoyak ni, sudah pastilah kita kena pergi hospital untuk jahit luka tu. 


Sumber : Google



Tapi sebagai seorang pengedar Shaklee, saya ada satu cara macam mana nak tutup luka terkoyak tu tanpa perlu dijahit? Macam mana? Anda hanya perlu ambil produk keluaran Shaklee sahaja iaitu Herbal Blend. Tak percaya? Mari saya buktikan.




Ini adalah satu testimoni yang saya dapat daripada seorang pengedar Shaklee. Lihatlah kepuasan hati pelanggan ni apabila dia guna produk Herbal Blend ni. Macam tak percaya kan? Tapi itulah hakikat yang sebenarnya. Hahaha...

Sebagai seorang pengguna, anda wajar untuk guna produk sebagai ikhtiar sebelum jadi apa apa kepada diri anda atau ahli keluarga anda. Tak salah untuk kita berikhtiar kan? Jadi, mari cepat cepat beli produk ni sebagai persediaan jika berlaku kecederaan kepada anda atau ahli keluarga anda. 

Okeylah, kalau anda berminat dengan produk ni, anda boleh hubungi saya dengan cara : 

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450 
sms/whatsapp/wechat/telegram : 012 9772806
COD : Kampung Baru, Keramat dan di sekitar Kuala Lumpur sahaja

5 ulasan:

  1. krim herbal blend ni memang terbaik lah..nama dah serba guna..macam-macam boleh guna.

    BalasPadam
  2. Menakutkan betul tengok luka tu... Bagus juga jika boleh ikhtiar cara lain dari jahitan tu...

    BalasPadam
  3. alamak,tak dapat nak bayangkan kalau luka terbuka macam tu.adoi la.

    BalasPadam
  4. Adoii sakitnyerr..dah tertengok laa pulak huhu seramm tgk luka terbelah gtu..wah blh beliHerbal Blend la lps ni simpan satu kt rumah sbb kita tak tahu malang tak berbau..

    BalasPadam
  5. Aiyooo...terkejut tgk gmbr...xsnggup tgk..rasa sakit huhuhu

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.