Khamis, 9 April 2015

CARA MAHU BERHENTI MEROKOK DENGAN MUDAH

Sumber : Google

Saya sebenarnya tak suka dekat dengan orang yang merokok sebab saya bukan perokok. Saya boleh sesak nafas bila terhidu asap rokok. Sebab tu, saya cuba elakkan diri saya dari dekat dengan orang yang merokok sebab saya tak tahan dengan bau asap tu. Tapi nasib baiklah ahli keluarga saya tak ada yang merokok. Kalau ada pun seorang dua je dan diaorang hisap rokok jauh dari saya. 

Nak tanya juga ada tak dalam kalangan pembaca pembaca semua yang ada niat nak berhenti merokok tapi tak juga berhenti sebab masalah ketagihan rokok itu? Ada tak dalam kalangan pembaca semua nak ahli keluarga anda berhenti hisap rokok? Ye la, rokok ni kan membahayakan kesihatan. Jadi, eloklah kita berhenti merokok sebelum kita ditimpa pelbagai penyakit kronik macam kanser, sakit jantung, strok dan sebagainya. 

Pasti ada dalam kalangan pembaca semua tercari cari cara yang berkesan nak berhenti merokok kan? Saya ada satu cara dan ini ekslusif untuk pembaca blog ni saja (ekslusif la sangat!). Bagi anda yang tercari cari cara nak berhenti merokok tu, saya sebagai pengedar Shaklee menyarankan kepada anda supaya mengambil produk Vivix keluaran Shaklee ni. Produk ni berkesan tau nak hilangkan ketagihan merokok tu. Tak percaya? Ini buktinya...





Ini adalah satu testimoni yang saya dapat dari seorang pengedar Shaklee. Ternyata suami dia berjaya berhenti merokok setelah cuba produk ni. Kepada anda yang ada niat nak berhenti merokok atau nak ahli keluarga anda berhenti merokok tapi tak tahu caranya bolehlah cuba produk ni. Dah cuba baru tahu. hehehe

Jika anda berminat dengan produk ni, anda boleh hubungi saya seperti berikut :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
sms/whatsapp/wechat/telegram : 012 9772806
COD : Kampung Baru, Keramat dan sekitar Kuala Lumpur sahaja.     

3 ulasan:

  1. berapa kali cuba berhenti tak boleh . .

    BalasPadam
  2. Kdg2 bila dah addict ksn mmg takleh nk berenti huhu

    BalasPadam
  3. Kena bg smangat dan sokongan pd rakan2 yg ingin berenti merokok...moga mereka berjaya

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.