Sabtu, 18 April 2015

CARA MAHU TURUNKAN BACAAN GULA DALAM DARAH BAGI PENGIDAP DIEBETES

Sumber : Google

Bagi mereka yang mengidap diebetes, mesti risau kan sebab bacaan gula dalam darah tinggi bila buat pemeriksaan doktor? Kandungan gula yang tinggi dalam darah memang bahaya kepada pesakit diebetes. Bukan pesakit diebetes je, orang biasa pun bahaya kalau bacaan gula dalam darah dia terlalu tinggi. Itu bermakna anda kena kawal permakanan anda supaya anda tak kena penyakit diebetes yang merbahaya tu. 

Bila kena penyakit diebetes, secara automatik teringat akan kaki yang kena potong kan? Sebab tu, kita kena kawal pemakanan kita supaya kita terhindar daripada penyakit merbahaya tu. Kurangkan pengambilan gula secara berlebihan dalam diet kita setiap hari. Banyakkan juga minum air masak. Kurangkan minum air manis atau air bergas macam Coca Cola, Pepsi Cola, Mountain Dew dan sebagainya. 

Okeylah, bebel panjang panjang pun bukan orang nak dengar pun kan? Kahkahkah...hari ni saya nak kongsi satu cara macam mana nak turunkan bacaan gula dalam darah bagi pesakit diebetes. Nak tahu caranya??? Jeng jeng jeng...





Ini adalah satu testimoni yang saya dapat daripada seorang pengedar Shaklee. Berdasarkan dari testimoni tu, bacaan gula mak dia yang mengidap diebetes tu dah turun. Turun secara mendadak pula tu! Apa dia buat? Sudah pastilah dia amalkan minum Vivix. Vivix ni adalah satu supplement yang dikeluarkan oleh Shaklee untuk bantu orang cegah penyakit diebetes ni. Vivix memang terbukti berkesan untuk mencegah diebetes. Tak percaya? Baca testimoni tu banyak banyak kali. Kahkahkah...

Kalau anda berminat dengan produk ni, anda boleh hubungi saya melalui : 

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
sms/whatsapp/telegram/wechat : 012 9772806
COD : Kampung Baru, Keramat dan di sekitar Kuala Lumpur sahaja.





2 ulasan:

  1. Memang serbaguna yer Vivix nie... Produk awesome ^-^

    BalasPadam
  2. Ramai jugak kengkawan amik vivix utk parent yg de diabetes..mgkin sesuai la kot kan..kalau x..xkan diorg bli lgi

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.