Ahad, 5 April 2015

CADANGAN BERNAS DARIPADA ABANG MENTERI



Ini adalah screenshot daripada Facebook Sinar Harian. Saya setuju dengan cadangan Khairy Jamaluddin ni. Buat apa ada pasukan Harimau Muda kalau asyik kalah je. Setiap kali Harimau Muda pergi bertanding, mereka tak bawa kemenangan tapi kekalahan semata mata. Kalau menang pun sekali dua je. Lebih banyak kalah daripada menang!

So, lebih baik tak payah hantar diaorang main. Buat malu negara je sebab asyik kalah. Bukan negara je malu, duit pun banyak habis kat diaorang. Duit duit yang habis kat diaorang tu, lebih baik bagi kat orang miskin kat Malaysia ni. Lebih lebih lagi masa tengah GST ni. Banyak lagi orang susah tak makan. Gunakan duit tu untuk bantu mereka daripada bagi kat Harimau Muda yang tak bagi apa apa sumbangan pada negara.

Bukan nak mengutuk, tapi satu luahan perasaan. hehe. Jangan marah aaaa 

2 ulasan:

  1. Bola sepak Malaysia dipenuhi dengan sistem pilih kasih. Tiada bakat tapi ada orang dalam, pasti berjaya terpilih dalam kesebelasan utama. Hatta dalam mana-mana bidang sukan pun..

    BalasPadam
  2. kdg rasa mls dh nk ikut perkembangan bola sepak negara kita ni...byk drama

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.