Jumaat, 8 Ogos 2014

Giveway Harry Potter Postcards from Germany

        Sejujurnya inilah kali pertama saya menyertai 'giveway' setelah hampir tiga tahun saya berada dalam dunia blog ini. Giveway ini sebenarnya saya dapat dari blog Fadzi Razak. Menurut beberapa orang blogger terkemuka, antara cara mahu meningkatkan traffik blog adalah dengan menyertai mana mana giveway yang dianjurkan oleh mana mana blogger. Jadi, menang atau tidak itu cerita lain yang penting blog saya ada orang baca. hahaha (demand terlebih)

        Saya sebenarnya tidak pernah terjumpa dengan blog Siti Aisya Ibrahim ini. Ini kali pertama. Apa yang saya tahu tentang blog ini adalah, blog ini membicarakan tentang isu isu semasa contohnya isu boikot McDonald. 

       Jadi, mana mana blogger yang mahu menyertai giveway ini bolehlah ke blog Siti Aisya Ibrahim ini. Saya meminta maaf di atas kekurangan entri ini kerana saya tidak berapa mahir sebenarnya menggunakan blog dan saya masih lagi belajar.

Di bawah ini terdapat banner yang merupakan syarat untuk kita menyertai giveway ini. Saya tidak tahu bagaimana mahu buat 'backlink' jadi saya 'copy paste' sahaja banner tu dari blog tersebut.




 Kepada mana mana blogger yang mahu menyertainya, selamat berjaya!!!!

4 ulasan:

  1. Good Luck
    singgah dari segmen yg sama

    http://khudri2337.blogspot.com/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html

    BalasPadam
  2. Datang melawat dan blogwalking.. Dari GA yang sama... Semoga berjaya...

    http://www.ladyainaa.com/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html

    BalasPadam
  3. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.de/2014/08/giveaway-harry-potter-postcards-from.html

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.