Khamis, 28 Ogos 2014

MAHU IKLAN DAN ULASAN TENTANG PRODUK ANDA DI BLOG INI?



Anda masih baru dalam dunia perniagaan?

Anda memerlukan iklan tetapi tidak cukup modal?

Jangan risau dan khuatir kerana saya sedia membantu anda. Jika anda mahu saya ulas tentang produk, perkhidmatan, kedai, restoran dan syarikat anda dengan bayaran serendah RM50 sahaja untuk satu entri. 

Tetapi dengan syarat produk, perkhidmatan, kedai, restoran, dan syarikat anda mestilah sah di sisi undang undang negara Malaysia dan hukum hakam agama Islam.

Jika mahu anda boleh menghubungi saya melalui email nurhaziqm@gmail.com. 

Kembangkan perniagaan anda di blog ini dan saya doakan semoga perniagaan anda maju dan berjaya. 



1 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.