Isnin, 12 Januari 2015

My Birthday Giveaway - by Dr. Shikin






Untuk pengetahuan anda semua, ini kali pertama saya menyertai giveaway yang dianjurkan oleh sahabat blogger terbaik saya ini iaitu Dr. Shikin Zainal. Selalu baca blog dia tapi tak pernah menyertai mana mana giveaway dia. Ini kali pertama. Kepada yang baca entri ni, boleh la sertai ye...hehehe. Oleh itu, saya akan tag seorang blogger untuk sama sama menyertai giveaway ni. 

Blogger yang bertuah adalah :



Kak Deanna, nanti akak sertai ye...hehehe...



8 ulasan:

  1. goodluck yer...kite nk gi join jugak lah :D

    BalasPadam
  2. Terima kasih, Ajik sebab sudi join.
    Maaf atas masalah kehilangan entri GA yang saya anjurkan ni.
    Saya sedang try up kan new entri :(
    TQ atas kata2 di atas - terlalu tinggi nilainya buat saya :)

    BalasPadam
  3. mekasih yer MNH tag sy...insyaAllah ada kesempatan sy join yer hehehehe

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.