Khamis, 23 Oktober 2014

Segmen : Aimifiqa Garden Bloglist



Seperti biasa, akibat kekurangan ilham untuk menghasilkan entri, maka saya akan menyertai mana mana segmen yang dianjurkan oleh mana mana blogger. Mana mana blogger yang buat segmen yang senang senang tu, siaplah! Mesti saya akan sertai punya... hihihi. Kali ini saya menyertai segmen yang dianjurkan oleh blogger Aimifiqa iaitu segmen pencarian bloglist blog dia. Mesti seronok bila blog MNH Sastera Melayu ni terpampang kat semua bloglist blogger blogger popular. Hehehe. Oleh itu, kepada mana mana blogger, jom sertai segmen ni. Segmen ni memang senang dan tak perlu nak buat itu ini. Selamat bersegmen semua....


Dengan ini saya memilih kategori  Redbug untuk disenaraikan.








0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.