Ahad, 29 Julai 2018

Segmen Bloglist 2018 A Secret Journey

https://sherlyanna97.blogspot.com/2018/07/segmen-bloglist-2018-secret-journey.html
Klik banner kalau nak join


Hari ni saya join satu lagi segmen. Saja nak tambahkan entri. Dah lama sangat dah blog ni kekurangan entri. 

Antara syarat nak join segmen ni kita kena cerita sikit pasal diri kita. Saya lahir di Melaka tapi besar di Kuala Lumpur. Baru sahaja tamat pengajian dalam Ijazah Sarjana Muda Bahasa Gunaan (Kepujian) Bahasa Melayu Komunikasi Profesional dari UiTM. 

Sekarang bertugas sebagai blogger sepenuh masa sementara menunggu kerja tetap yang entah bila nak datang ni. Doakan saya dapat kerja tetap ye. Hehe.  

2 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.