Jumaat, 26 September 2014

Segmen Bloglist Cun Oktober 2014 by Ekinnuar

 

Sudah agak lama juga saya 'bercuti' dari menyertai mana mana segmen, giveaway atau contest yang dianjurkan oleh mana mana blogger secara persendirian walaupun ada banyak jemputan dari blogger tersebut. Bukan sebab saya sombong atau perasan blog saya dah popular tapi saya tak nak entri saya penuh dengan segmen, giveaway dan contest je. 

Jadi, pada malam ni saya sertai satu segmen yang dianjurkan oleh blogger Ekinnuar sebagai satu cara menambah sahabat dan berkenalan dengan ramai lagi blogger blogger terkenal di luar sana. Hehehe. Segmen bloglist yang saya sertai ni senang saja. Tak perlu nak buat itu dan ini untuk sertai segmen ni. Kepada mana mana blogger, jom la sertai segmen ni. Selamat bersegmen.... 

4 ulasan:

  1. terima kasih sudi sertai :)
    salam ukhwah..

    BalasPadam
  2. selamat bersegmen
    sggh dr segmen yang same
    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/09/segmen-bloglist-cun-oktober-2014-by.html

    BalasPadam
  3. Selamat bersegmen yer... Zumal pun ada segmen yang ditag tapi belum sempat buat ^_^

    BalasPadam
  4. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/segmen-bloglist-cun-oktober-2014-by.html

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.