Ahad, 29 Januari 2017

SENARAI LAGU YANG DIGEMARI RAMAI LELAKI TETAPI MEREKA MALU MENGAKUINYA

Image result for lelaki macho
sumber : Google


Setiap lelaki pasti ada lagu yang mereka gemari tidak kira dalam bahasa Melayu atau bahasa Inggeris. 

Lagu lagu itu digemari mungkin kerana rentaknya yang sedap, liriknya yang mempunyai maksud yang mendalam atau mungkin juga kerana penyanyi yang menyanyikan lagu tersebut kacak atau cantik. 

Pendek kata, ada bermacam sebab mengapa seseorang itu menyukai sesebuah lagu.

Walau bagaimanapun, citarasa setiap orang itu adalah berbeza. 

Ada orang sukakan lagu begini dan ada orang sukakan lagu begitu. 

Orang yang suka lagu rock belum tentu suka lagu k-pop

Orang yang suka k-pop belum tentu suka lagu balada. 

Pokok pangkalnya, citrasa setiap orang adalah berbeza. 

Kerana perbezaan inilah yang menyebabkan mengapa ada orang (terutama lelaki) malu untuk mengakui yang dia meminati lagu lagu tertentu. 

Dia malu kerana mungkin lagu itu dianggap tidak sesuai dengan jiwa seorang lelaki. Atau mungkin juga lagu itu dianggap hanya layak disukai oleh remaja perempuan sahaja. 

Itulah persepsinya dan persepsi itu bergantung kepada persepsi orang lain. 

Maka, pada hari ini, saya ingin senaraikan lagu lagu yang ramai disukai oleh kaum lelaki tetapi mereka malu untuk mengakuinya kerana takut dituduh dengan bermacam perkara. 

Mahu tahu apakah lagu lagu tersebut? Jom terjah ---> Senarai Lagu Yang Digemari Ramai Lelaki Tetapi Mereka Malu Mengakuinya <--- untuk mengetahuinya. 

Selamat membaca... 

2 ulasan:

  1. p/s : hi.. sy dtg untuk blogwalking n sy dh follow blog awk ni.. :D lau sudi.. silalah follow balik blog sy ye..nk minx tolong sikit boleh? Boleh tlg check x sama ada blog bru sy ni www.1001petua.com berat atau ringan ye.. Mksud sy.. cpat atau lmbt loading.. tq..

    BalasPadam
  2. Orang lelaki jiwang sebenarnya tp malu nak ngaku. Kontrol macho kunun..

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.