Selasa, 3 Januari 2017

RANCANGAN YANG SEMUA PEMINAT K-POP MESTI MAHU TONTON

 1c5c


Dunia hiburan di Korea Selatan memang banyak menyajikan rancangan rancangan yang hebat hebat untuk peminat mereka di seluruh dunia. Tidak kiralah rancangan mereka dalam bentuk apa, baik drama, nyanyian, rancangan beraneka ragam (variety show), dan sebagainya, semua peminat dunia hiburan Korea mesti mahu tonton.

Tidak dinafikan bahawa rancangan rancangan hiburan mereka memang kreatif dan menyeronokkan. Running Man, Descendants of the Sun, Doctors, Love in the Moonlight, Weightlifting Fairy dan sebagainya adalah rancangan rancangan daripada dunia hiburan Korea yang memang menjadi kegemaran dan fenomena kepada seluruh peminat K-Pop dari seluruh dunia. 

Bagi meraikan pembaca blog saya yang mungkin terdiri daripada peminat peminat K-Pop, maka saya mahu kongsikan kepada anda Rancangan Yang Semua Peminat K-Pop Mesti Mahu Tonton. Saya yakin dengan menonton semua rancangan yang baru dan segar ini, anda pasti gembira dan berasa seronok. Pasti anda akan berasa puas setelah bertemu dengan hero Korea yang kacak dan heroin Korea yang cantik jelita. Selamat menonton...

1 ulasan:

  1. betul tu some part mereka sgt kreatif untuk tarik minta ramai org untuk tengok rancangan mereka..

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.