Rabu, 22 Jun 2016

SENARAI BAZAAR RAMADHAN YANG PALING MENARIK DAN YANG HARUS DIKUNJUNGI

SUMBER : GOOGLE

Antara perkara yang paling menyeronokkan apabila tiba bulan puasa atau bulan Ramadan ini adalah Bazaar Ramadan. Ini kerana, di bazaar Ramadhan, ada pelbagai juadah berbuka puasa yang sedap dan menambat selera yang boleh kita beli untuk kita berbuka puasa. 

Yalah, saya amat faham, bukan semua di antara kita ini yang mempunyai kesempatan untuk memasak sendiri di rumah juadah berbuka puasa kita kerana dihambat dengan kesibukan di tempat kerja. Maka, dengan adanya bazaar Ramadan ini, sedikit sebanyak ia boleh membantu kita untuk berbuka puasa tanpa perlu kita memasak. Kita sekadar pergi sahaja ke bazaar yang disenaraikan ini, kemudian kita pilih sahaja makanan yang kita gemari dan kita beli sahaja mengikut kemampuan kita. Asalkan jangan membazir sudahlah. 

Jika anda mahu tahu di mana bazaar Ramadan yang menarik itu, sila pergi ke blog ini ---> Bazaar Ramadan Paling Menarik Yang Mesti Dikunjungi <--- Anda cubalah pergi ke bazaar bazaar yang disenaraikan. Insha Allah...anda pasti tidak akan menyesal. Selamat mencuba dan selamat berpuasa... 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.