Sabtu, 4 Jun 2016

DRAMA : MAAF MASIH DI HATI (EDISI LENGKAP)

 



Sinopsis :

Akibat tidak dapat menahan gelojak nafsu serakahnya, Cikgu Amirah yang telah bersuami telah terlanjur berzina dengan anak muridnya sendiri iaitu Danish. Hasil penzinaan tersebut, Cikgu Amirah telah mengandung. Pada awalnya, dia tidak mahu memberitahu suaminya tentang perkara tersebut namun akibat sering menerima mimpi buruk dan melihat sendiri apa yang telah terjadi kepada Danish, akhirnya Cikgu Amirah telah memecahkan rahsia yang selama ini dia simpan rapi daripada suaminya. Apa yang telah terjadi kepada Cikgu Amirah selepas itu? Bagaimana pula dengan nasib anak yang dikandungnya? Ketahuinya dalam drama Maaf Masih Di Hati ini.  

Biodata Penulis :  

Nurhaziq Abdul Hafiz adalah seorang mahasiswa dan penulis blog separuh masa yang bebas dan indie tetapi masih terikat dengan norma budaya, agama, bangsa, dan tanah airnya. Beliau menulis untuk menyampaikan pandangan, melontarkan kritikan, memberi teguran, dan meluaskan fikiran. Beliau boleh dihubungi melalui nurhaziqm@gmail.com.  

Bab Bab Dalam Drama Masih Di Hati :






 SELAMAT MEMBACA
 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.