Rabu, 19 Oktober 2016

SARAPAN PERCUMA UNTUK RAKYAT MALAYSIA!!!

 7f6c
 
McDonald adalah sebuah restoran makanan segera yang ditubuhkan oleh Dick and Mac McDonald pada tahun 1948. Ia adalah sebuah restoran yang menjual makanan dalam bentuk yang cepat masak dan mudah dimasak seperti burger, kentang, ais krim dan lain lain. Bagi mana mana orang yang malas masak atau mahu makanan yang cepat masak, mestilah akan singgah ke McDonald untuk mengisi perut yang lapar.
 
Sempena Hari Sarapan Pagi Negara, Restoran McDonald ingin menabur bakti kepada rakyat Malaysia. Restoran makanan segera McDonald akan sediakan sarapan percuma kepada kita semua. Mana mana rakyat Malaysia yang suka makanan percuma dan ingin mendapatkan makanan percuma, silalah ke McDonald dengan segera.  Bila sarapan percuma itu disediakan dan pukul berapa ia disediakan, anda mesti terjah laman web ini ---> McDonald Sediakan Sarapan Pagi Percuma <--- untuk mengetahuinya. 
 
Jangan sesekali lepaskan peluang yang hebat ini. Bukan mudah McDonald ingin beri peluang sebegini. Jadi, usah tunggu dan lihat lagi. Segeralah ke McDonald untuk mendapatkan makanan percuma yang datang hanya setahun sekali.  




0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.