Ahad, 23 Oktober 2016

7 PENYANYI MALAYSIA YANG LAHIR DARIPADA RANCANGAN REALITI

 9c59


Pada zaman sekarang, berlumba lumba orang untuk bergelar seorang penyanyi. Dengan menjadi seorang penyanyi, seseorang itu bukan sahaja boleh menjadi kaya, malah boleh menjadi terkenal juga. Oleh sebab itulah, mengapa ramai anak muda, berusaha untuk menjadi penyanyi dengan pelbagai cara. 

Pada zaman sekarang, diketahui ada dua cara untuk seseorang itu boleh menjadi seorang penyanyi. Pertama ; melalui media sosial (seperti Smule atau Youtube misalnya) atau kedua ; melalui rancangan realiti. Tetapi dipercayai bahawa ramai penyanyi lahir daripada rancangan realiti.

Justeru, pada hari ini, saya ingin kongsikan dengan anda semua, senarai penyanyi yang lahir daripada rancangan realiti dan menjadi penyanyi terkemuka. Kesemua penyanyi ini adalah penyanyi yang telah menjadi terkenal pada hari ini. Mari lihat ---> 7 Penyanyi Malaysia Yang Lahir Daripada Rancangan Realiti <--- untuk mengetahuinya. Saya yakin anda pasti terkejut setelah membacanya. Selamat membaca...

 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.