Sabtu, 28 Jun 2014

PENGUMUMAN BUAT BLOGGER : CARA NAK SEMAK RANKING BLOG DALAM ALEXA.COM

Seseorang bloggawan itu perlu mengetahui di manakah kedudukan blog anda dalam berjuta juta blog yang ada di dunia ini.

Ini disebabkan apabila anda mengetahui tentang kedudukan (ranking) blog and, nescaya anda akan lebih bermotivasi dalam menggunakan blog.

Anda juga akan lebih bersemangat untuk meningkatkan kualiti blog anda apabila anda mengetahui tentang kedudukan blog anda ini.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada http://mohdfekry.blogspot.com/2013/02/nak-tahu-ranking-blogweb-korang-rahsia.html kerana sudi berkongsi maklumat yang sangat baik ini. Semoga Allah merahmati hidup blogger ini.

Jika anda mahu semak kedudukan blog anda, anda boleh ke laman web http://www.alexa.com/ untuk membuat semakan.

Bagi blogger yang mahu mengetahui caranya, anda boleh lawat blog
http://mohdfekry.blogspot.com/2013/02/nak-tahu-ranking-blogweb-korang-rahsia.html. Blogger ini telah menunjukkan cara cara untuk anda  yang mahu membuat semakan. Tidak susah dan teramat senang sahaja.

Maaf di atas kekurangan entry ini kerana saya masih belum mahir lagi dalam dunia bloggawan ini.

3 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.