Isnin, 11 Julai 2016

SENARAI GAMBAR MENAKJUBKAN YANG DIAMBIL HANYA GUNA TELEFON PINTAR

Sumber : Google
Semua orang suka melihat benda benda yang cantik bukan? Begitu juga dengan saya. Saya suka melihat pemandangan yang cantik, perempuan yang cantik, benda benda yang cantik, dan gambar dan cantik. 

Bercakap tentang gambar yang cantik, ada sebuah laman web ini telah menjumpai puluhan gambar yang cantik cantik tetapi yang uniknya semua gambar itu diambil atau ditangkap dengan menggunakan telefon pintar. Telefon pintar? Ya, telefon pintar. Saya faham bahawa pasti ramai di antara kita yang suka menangkap gambar dengan menggunakan DSLR bukan? Kita yakin dengan menggunakan DSLR itu kita akan mendapat gambar yang berkualiti tinggi di samping kita akan mendapat gambar yang cantik. 

Walau bagaimanapun, anda janganlah berasa terkejut ataupun hairan apabila melihat gambar gambar yang cantik ini tetapi hanya diambil dengan menggunakan telefon pintar sahaja. Mahu melihat gambar gambar tersebut? Ada boleh pergi ke laman web ini ---> Senarai Gambar Tercantik Yang Diambil Hanya Guna Telefon Pintar <--- Di laman web itu, anda boleh melihat puluhan gambar yang cantik yang hanya diambil dengan telefon pintar sahaja. Saya yakin anda pasti tidak akan percaya dengan apa yang anda lihat nanti. Selamat melihat...hehehe  

1 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.