Sabtu, 17 September 2016

KENALI 4 LELAKI PALING 'POYO' DI MALAYSIA

Image result for orang sombong
Sumber : Google

Tiada siapa di dunia ini yang suka akan menusia yang bersikap 'poyo'. 'Poyo' adalah perkataan bahasa slanga yang wujud dalam bahasa Melayu yang membawa maksud suka menunjuk-nunjuk akan sesuatu kelebihan diri. Orang yang mempunyai sikap 'poyo' ini kebiasaannya dibenci oleh orang lain. Oleh sebab itu, kita perlu menjauhi sikap 'poyo' ini sekiranya kita tidak mahu dibenci oleh orang. 

Oleh kerana terlalu ramai orang yang bersikap 'poyo' dalam dunia ini, inginlah saya menunjukkan kepada anda semua mengenai empat buah video yang menunjukkan empat orang lelaki yang gemar menunjukkan sikap 'poyo' mereka itu dalam beberapa situasi sehingga memalukan diri sendiri. Rupa rupanya sikap 'poyo' yang wujud dalam diri mereka itu langsung tidak menguntungkan diri mereka sendiri malah menguntungkan orang lain yang tidak pun ada sikap 'poyo' itu.

Video ini ada banyak pengajaran yang boleh kita ambil. Jika anda tidak keberatan, silalah menonton empat video pendek itu di sini ---> Video 4 Lelaki Paling Poyo Di Malaysia  <--- Selepas menonton video ini, saya yakin selepas ini anda tidak akan bersikap 'poyo' lagi dan cuba untuk berubah. Selamat menonton...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.