Isnin, 31 Julai 2017

JENIS JENIS ROTI TERKENAL YANG RAMAI ORANG TIDAK TAHU

Image result for roti
Sumber : Google

Selain nasi, roti juga adalah antara makanan yang kerap dimakan oleh rakyat Malaysia. 

Roti boleh dimakan pada bila-bila masa sahaja terutama ketika sarapan pagi. 

Roti boleh dimakan dengan pelbagai cara. Ada yang boleh dimakan begitu sahaja atau ada juga perlu dimakan bersama bahan-bahan lain seperti jem dan mentega misalnya.

Selain untuk mengalas perut, roti juga bertujuan untuk menjadi kudapan di waktu senggang. 

Roti yang sedap dan menarik memang menjadi kegemaran semua orang. 

Namun begitu, tidak ramai orang tahu jenis-jenis roti yang terkenal yang ada di dunia. 

Kebanyakkan orang hanya beli dan makan sahaja tetapi tidak tahu jenis-jenis roti yang mereka beli dan makan itu. 

Pada hari ini, inginlah saya kongsikan kepada anda jenis-jenis roti yang terkenal dan wujud di dunia. 

Mahu tahu jenis-jenis roti tersebut? Jom terjah ---> Jenis Jenis Roti Terkenal Yang Ramai Orang Tidak Tahu <--- untuk mengetahuinya. 

Bacalah artikel yang saya kongsikan itu untuk menambahkan pengetahuan am anda. Selamat membaca...
 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.