Jumaat, 28 Julai 2017

CARA MUDAH GUNA MICROSOFT EXCEL BAGI YANG KURANG MAHIR

Image result for guna komputer
Sumber : Google

Kita sedia maklum bahawa bukan semua orang mahir menggunakan Microsoft Excel (selepas ini disebut 'excel' sahaja).

Bagi yang kurang mahir menggunakan excel, ia adalah masalah besar apabila ketua atau majikan anda meminta anda menyiapkan kerja di pejabat dengan menggunakan perisian tersebut. 

Selama-lamanya kita tidak boleh mengelak untuk menyiapkan sebarang kerja oleh kerana kita tidak mahir menggunakan excel. 

Oleh yang demikian, saya ingin kongsikan kepada anda sembilan cara muda menggunakan excel bagi sesiapa yang kurang mahir. 

Mahu tahu apakah cara-caranya? Jom terjah ---> Cara Mudah Guna Microsoft Excel Bagi Yang Kurang Mahir  <--- untuk mengetahuinya. 

Bacalah artikel yang saya kongsikan itu bagi membolehkan anda menyiapkan kerja yang diminta oleh ketua tanpa perlu mengelak lagi. Selamat membaca... 

 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.