Sabtu, 29 Julai 2017

CARA CARI KERJA DENGAN MENGGUNAKAN APLIKASI WAZE

Pada kotak search, taip Graduan atau Job atau Jobs.



No automatic alt text available.


 Ini hasil search tadi. Yang ada logo Graduan tu la antara 100 lebih syarikat yang menawarkan kerja kosong.

No automatic alt text available. 

Aku pun try klik Astro. Ada maklumat lokasi dan maklumat navigasi yang biasa.

No automatic alt text available. 


Ini cara nak tahu maklumat lanjut tentang vacancy tadi. Klik saja pada link www.graduan.com/user/32/astro (punyalah gigih aku taip balik).

  No automatic alt text available.


SUMBER 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.