Ahad, 24 September 2017

PENTING! LIMA CARA SUPAYA ANAK ANDA TIDAK TERJEBAK DENGAN JENAYAH!

Image result for budak sekolah jahat
Sumber : Google

Seperti yang kita sedia maklum, zaman sekarang ini memang ramai ibu bapa sering mendedahkan kepada anak mereka dengan perkara-perkara yang orang dewasa selalu lakukan. 
Contohnya seperti berswafoto, memakai pakaian yang cantik-cantik kemudian  ambil gambar ‘OOTD’ (outfit of the day) dan pelbagai lagi. 
Semua perkara tu memang elok jika dilakukan oleh kanak-kanak, lebih lebih lagi jika mereka mahir memperagakan pakaian mereka. 
Tetapi untuk pengetahuan anda, tingkah laku sebegini boleh membawa kepada perkara yang tidak elok di masa hadapan. 
Mana tidaknya, awal-awal lagi sudah diajar untuk melakukan semua hal begitu. Apabila mereka sudah besar, dikhuatiri mereka terjebak! 
Saya mahu memberi sedikit perkongsian untuk ibu bapa di luar sana tentang apa yang patut anda lakukan supaya anak-anak tidak terlalu bebas dari segi pergaulan dan sentiasa akan menjaga tingkah laku mereka sejak kecil lagi.
Mari baca ---> LIMA CARA SUPAYA ANAK ANDA TIDAK TERJEBAK DENGAN JENAYAH! <--- untuk mengetahuinya. 
Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.