Selasa, 30 Mei 2017

TERHARU!!! TIGA PERKARA YANG SEORANG IBU AKAN FIKIRKAN SEBELUM MEREKA TIDUR!

 Giphy

Tugas bagi seorang yang bergelar ibu memang tidak akan pernah habis. Seorang ibu memainkan pelbagai peranan dalam menguruskan diri dan keluarganya setiap hari. Hanya orang yang bergelar ibu sahaja yang tahu diri seorang yang bergelar ibu. 

Seorang ibu perlu menguruskan pelbagai kerja rumah, kerja kerja yang ada di pejabatnya, dan menguruskan anak anaknya. Kadang kala, masa untuk dirinya sendiri habis begitu sahaja. 

Walaupun pelbagai perkara yang perlu mereka uruskan, namun mereka sentiasa tenang menghadapi hari hari dalam hidup mereka. Mereka sudah merancang pelbagai perkara yang akan mereka lakukan pada esok hari sebagai persediaan untuk menghadapi hari hari mereka.

Pelbagai perkara yang seorang ibu akan fikirkan walaupun ketika mereka hendak tidur. Semuanya sebagai persediaan untuk menghadapi hari hari yang mendatang dalam hidup mereka setiap hari. 

Tahukah anda apakah seorang ibu akan fikirkan sebelum mereka tidur? 

Jom terjah ---> Perkara Yang Seorang Ibu Fikirkan Sebelum Mereka Tidur <---- untuk mengetahuinya.

Selamat membaca dan hargai ibu anda.  

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.