Isnin, 16 Oktober 2017

TIGA CARA MUDAH MENDAPATKAN PAHALA MELIMPAH RUAH



Kesibukan kerja sering kali melanda kita semua. Kita sibuk dengan kerja kerana kita mempunyai banyak keperluan dan komitmen seperti membayar pinjaman rumah dan pinjaman kereta. 

Meskipun kita sibuk dengan kerja, itu bukan bermakna kita boleh lupakan perkara-perkara yang berkaitan dengan amalan kita untuk bekalan di akhirat sana. Kita tidak boleh menjadi orang yang hanya berjaya di dunia. Di akhirat pun kita mesti berjaya juga.

Oleh yang demikian, kita perlulah membuat banyak amal kebaikkan di samping kita menjaga amal ibadat kita seperti puasa dan solat contohnya.  

Islam adalah sebuah agama yang banyak rahmatnya. Ada banyak amalan yang kita boleh lakukan untuk kita menambah pahala. Oleh itu, pada hari ini, saya ingin kongsikan kepada anda semua amalan-amalan yang boleh membantu anda di luar sana untuk meraih banyak pahala. 

Jika anda mahu tahu apakah amalan yang banyak pahala itu, jom terjah ---> Tiga Cara Mudah Mendapatkan Pahala Melimpah Ruah <--- untuk mengetahuinya. 

Bacalah artikel yang saya kongsikan itu. Semoga Allah memberi anda semua syurga. Amin...

1 ulasan:

  1. Wah, tak perasan pula dah ada wakaf online. Terbaik la cimb clicks. :D

    BalasPadam

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.