Khamis, 27 Julai 2017

CONTOH EMAIL MOHON KERJA BAGUS, BIASA, DAN TERUK!

Image result for temuduga
Sumber : Google


Email untuk memohon kerja adalah suatu yang penting kepada siapa-siapa yang sedang mencari kerja. 

Jika mahu email anda diberi perhatian oleh majikan, anda perlu menghantar email yang bagus kepada mereka. 

Email yang berada pada tahap biasa atau teruk menyebabkan peluang anda untuk mendapat kerja akan tertutup. 

Oleh yang demikian, anda perlu belajar bagaimana untuk menulis email memohon kerja yang benar benar bagus supaya peluang untuk anda mendapat kerja idaman anda menjadi cerah. 

Jangan kerana kesilapan anda menulis email, anda kekal menjadi penganggur sepenuh masa. 

Sebagai penulis blog yang prihatin terhadap ramai penganggur di luar sana, saya kongsikan contoh-contoh email yang bagus yang berupaya untuk memikat hati majikan. 

Mahu tahu contoh-contoh email tersebut? Mari terjah ---> Contoh Email Mohon Kerja Yang Bagus Biasa Dan Teruk <--- untuk mengetahuinya. 

Bacalah artikel yang saya kongsikan itu dan dapatkan segera kerja idaman anda. Selamat membaca... 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.