Isnin, 29 Mei 2017

CARA NAK JIMAT DUIT BILA BERBELANJA DI 7 ELEVEN

 Cb25

Saya yakin ramai di antara pembaca suka berbelanja bukan? 

Berbelanja yang saya maksudkan di sini adalah berbelanja barang barang keperluan dan kehendak anda seharian. 

Masa terbaik untuk kebanyakkan daripada kita berbelanja adalah apabila sesebuah pusat membeli belah menawarkan potongan harga (diskaun) semasa musim perayaan. 

Apabila kita berbelanja semasa pusat membeli belah menawarkan potongan harga (diskaun), kita pasti dapat menjimatkan duit kita. 

Tahukah anda sekarang ini kedai serbaneka 7 Eleven juga sedang menawarkan potongan harga kepada semua pelanggannya. 

Tujuan 7 Eleven membuat potongan harga ini adalah untuk menggalakkan lebih ramai orang membeli barang di kedai tersebut. 

Saya yakin anda pasti tidak percaya dengan harga barangan yang ditawarkan oleh 7 Eleven ini. 

Mahu tahu apakah barangan tersebut? Mahu tahu berapakah harganya? Mahu tahu sampai bila potongan harga (diskaun) ini akan berlangsung?  Jom terjah ---> Cara Nak Jimat Duit Bila Berbelanja Di 7 Eleven  <--- untuk mengetahuinya. 

Selamat membaca dan selamat berbelanja di 7 Eleven!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.