Ahad, 23 April 2017

MASALAH YANG DIHADAPI OLEH RAMAI PEKERJA APABILA TIBA MAKAN TENGAH HARI

 9ff2


Setiap pekerja, apabila tiba waktu makan tengah hari, pasti ramai di antara mereka yang akan keluar makan tengah hari bersama kawan kawan. 

Sudah pastilah mereka keluar makan tengah hari itu kerana mereka mahu mengisi perut mereka yang lapar dan berehat pada masa yang sama. 

Ramai pekerja di Malaysia dan mungkin juga di seluruh dunia menunggu dua waktu : waktu makan tengah hari dan waktu pulang dari bekerja. 

Walaupun waktu makan tengah hari itu ramai ditunggu oleh mereka, namun tetap juga ada masalah yang membelenggu mereka.

Walau bagaimanapun, bukan semua pekerja menghadapi masalah ini. Hanya pekerja tertentu dan di tempat kerja tertentu sahaja yang menghadapi masalah ini. 

Mahu tahu apa masalah tersebut? Jom terjah --->  MASALAH YANG DIHADAPI OLEH RAMAI PEKERJA APABILA TIBA MAKAN TENGAH HARI <--- untuk mengetahuinya. 

Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.