Sabtu, 7 Januari 2017

PERMOHONAN BIASISWA FAIR & LOVELY UNTUK PELAJAR UNIVERSITI TELAH DIBUKA

 new-cover-image-fal


Semua sedia maklum bahawa kos sara hidup di universiti semakin meningkat sejak belakangan ini. Ini ekoran daripada kenaikan harga barang dan pelaksanaan cukai GST pada waktu sekarang. Secara tidak langsung, ramai pelajar telah terbeban atas apa yang berlaku itu. 

Menyedari hakikat ini, syarikat Fair & Lovely ingin menawarkan biasiswa kepada mana mana pelajar yang sekarang sedang menuntut di institut pengajian tinggi. Biasiswa yang ingin ditawarkan oleh Fair & Lovely ini adalah bertujuan untuk meringankan beban yang sedang ditanggung oleh pelajar. 

Oleh yang demikian, kepada mana mana pelajar yang sedang menuntut di institut pengajian tinggi, dipersilakan untuk memohon biasiswa yang ditaja oleh Fair & Lovely ini. Mahu tahu tentang cara dan syarat syarat permohonan? Sila masuk ke laman web ini ---> Permohonan Biasiswa Fair & Lovely Untuk Pelajar Universiti  <--- untuk mengetahuinya. Semoga beban kewangan anda di universiti boleh dikurangkan dengan pemberian biasiswa ini. Selamat mencuba...

1 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.