Jumaat, 6 Januari 2017

LIMA PENIPUAN YANG BIASA MANUSIA BUAT

Image result for penipuan
Sumber : Google


Seorang manusia itu memang tidak lari daripada mempunyai jaringan perhubungan dengan manusia lain. Jaringan perhubungan itu merangkumi kekeluargaan, persahabatan, atau mungkin persaudaraan. Seorang manusia juga memang tidak lari daripada melakukan kesilapan. Antara kesilapan yang sering manusia lakukan adalah penipuan!

Penipuan memang biasa dilakukan oleh mana mana manusia. Ia mungkin untuk lari daripada suatu perkara atau mungkin juga untuk menutup sesuatu perkara. Ada banyak sebab mengapa seseorang manusia itu melakukan penipuan dalam kehidupannya. Tetapi yang pasti penipuan itu adalah suatu perkara yang tidak baik untuk dilakukan sampai bila bila.

Oleh yang demikian, pada hari ini, saya ingin kongsikan ---> lima penipuan yang sering manusia buat  <--- dalam hidupnya. Sangat bagus sekali artikel yang ditulis oleh blogger tersebut dalam blognya. Melucukan pun ada. Jika anda mahu tahu apakah penipuan yang sering kawan atau ahli keluarga anda sering lakukan, bacalah artikel itu untuk memahaminya. Selamat membaca...

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.