Sabtu, 13 Ogos 2016

E - NOVEL : MELUNAS DENDAM (EDISI LENGKAP)



Sinopsis 

Dendam adalah perasaan atau keinginan untuk membalas perbuatan seseorang yang biasanya adalah perbuatan jahat. Namun begitu, wajarkah dendam dibalas kepada kedua dua ibu bapa yang telah salah mendidik anak anaknya? 

E-novel Melunas Dendam ini akan membawa pembaca untuk mengupas persoalan berat ini dalam konteks sastera dan penceritaan. 

E-novel ini sarat dengan pandangan, teguran, kritikan, dan sedikit elemen kesatiraan. Harap pembaca boleh berlapang dada dengan segala kandungan yang terdapat dalam novel ini. 


Biodata Penulis 

Nurhaziq Abdul Hafiz adalah seorang mahasiswa, wartawan sambilan portal berita atas talian, dan seorang penulis blog separuh masa. Beliau adalah pengarang sastera yang bebas dan indie dari pelbagai segi tetapi masih terikat dengan norma budaya, agama, bangsa, dan tanah air. Beliau menulis untuk menyampaikan pandangan, melontarkan kritikan, memberi teguran, dan meluaskan pemikiran. Beliau boleh dihubungi melalui nurhaziqm@gmail.com.  

Bab Bab Dalam E-Novel Melunas Dendam (klik pada bab jika mahu baca)   
































SELAMAT MEMBACA 

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.