Jumaat, 17 April 2015

PETUA CEGAH STROK SUPAYA BOLEH BASUH BAJU BERKALI KALI

Sumber : Google

Bila kita kena strok, sudah pasti tubuh badan kita jadi lemah kan? Sudah pasti juga kita terpaksa terlantar je atas katil tanpa boleh buat apa apa kerja. Kesian kan tengok orang kena strok ni. Okey, hari ni saya nak kongsikan satu petua macam mana nak cegah strok supaya kita akan kekal bertenaga dan boleh buat macam macam kerja. Petua tu ialan dengan Vivix!!! Hahaha... Vivix ni adalah satu supplement ciptaan Shaklee yang boleh mencegah orang dari kena strok. Tak percaya? Jom saya kongsikan satu testimoni yang terbaik punya. 





Ni la testimoni yang saya cakap tu. Testimoni ni saya dapat daripada seorang pengedar Shaklee. Pelanggan dia sangat gembira dengan perubahan ketara yang berlaku pada ibu dia. Jadi, kepada anda atau ahli keluarga anda yang mengidap strok, anda wajarlah ada supplement ni. Anda cubalah dulu supplement ni untuk ketahui kesan dan khasiatnya. 

Okeylah, saya malas nak taip panjang panjang. Hahaha, Jika anda berminat dengan produk ni, anda boleh hubungi saya dengan cara : 

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
sms/whatsapp/wechat/telegram : 012 9772806
COD : Kampung Baru, Keramat dan di sekitar Kuala Lumpur sahaja. 


2 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.