Selasa, 28 Oktober 2014

VIVIX MAMPU MENYELESAIKAN PELBAGAI MASALAH KULIT

vivix mampu merawat pelbagai penyakit


Seperti dalam entri entri sebelum ini, saya selalu menulis bahawa Vivix Liquid Dietary Supplement ini mempunya pelbagai khasiatnya seperti mampu merawat tekanan darah tinggi, mengurangkan arthritis, mengurangkan rambut beruban, meningkatkan daya seks, meningkatkan pengeluaran sperma, menghalang kejadian tumor dan kanser, menghalang Alzheimer, mencegah masalah prostat,, dan merawat glaukoma

Bukan itu sahaja, Vivix juga mampu menyelesaikan pelbagai masalah kulit seperti memutih dan mengurangkan pigmentasi, mengurangkan kedut halus, memperbaiki tekstur kulit, mengurangkan bintik penuaan serta melambatkan penuaan.


Di dalam Vivix, terdapat banyak vitamin vitamin yang mampu untuk mencegah dan merawat pelbagai masalah kulit ini antaranya resveratrol yang boleh melambatkan proses penuaan, mengurangkan pigmentasi, mengurangkan kedut halus, memperbaiki, tekstur kulit dan sebagainya.


Oleh itu, kepada sesiapa pembaca entri ini yang mempunyai masalah yang saya sebutkan di atas, anda boleh mencuba produk ini. Marilah kita berikhtiar bersama produk keluaran Shaklee ini di samping terus berdoa kepada Allah agar memberikan kesihatan yang baik kepada kita.

Jika anda mahu mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya melalui :

Muhammad Nurhaziq bin Abdul Hafiz
Shaklee Independent Distributor
ID : 1171450
Sms/whatsapp/telegram : 012 9772806
Pengedar Shaklee di Kampung Baru, Kuala Lumpur, Keramat, Bangi (Seksyen 14, Teras Jernang sahaja) dan seluruh Malaysia

3 ulasan:

Terima kasih sebab sudi tinggalkan komen anda di entri ini. Setiap komen anda amat saya hargai. Walaubagaimanapun, saya kadang kala malas mahu membalas komen anda tetapi saya akan balas dengan mengunjungi blog anda semula. Pastikan komen anda tidak menghina mana mana individu, menyentuh isu perkauman, agama dan perkara perkara yang melanggar undang undang negara.